Állásinterjú a nappaliban

K&H mostantól egy mobilalkalmazással videó öninterjúkat használ a kiválasztáshoz.

Budapest, 2018. június 15. – Egyszerűen, gyorsan és persze online – a digitális generáció mindent így kíván megoldani. Ehhez pedig a cégeknek is igazodniuk kell, ha azt akarják, hogy a fiatal korosztály friss, dinamikus szemlélete ne vesszen el. Az egyszerűsítés és a digitalizáció jegyében a K&H egy mobilalkalmazás segítségével „selfy” interjúkat is használ mostantól a jelöltek kiválasztásához, így a munkaerő-felvételi folyamat minden résztvevő számára gyorsabb, kényelmesebb és időben hatékonyabb lehet.

Videó chat, lakberendezés, sminkelés, KRESZ-tanulás, autószerelés, unboxing, gitározás – csak néhány példa arra, hogy a mai fiatalok milyen szerteágazóan használják tudásuk fejlesztésére a videós tartalmakat. „Olyan vonzó munkahelyet kívánunk teremteni, ahol a fiatalok kipróbálhatják magukat, lehetőséget kapnak tudásuk és képességeik folyamatos fejlesztésére. Hiszen ezáltal találhatják meg azt a területet, amiben igazán sikeresek lehetnek, így van lehetőségük az előrelépésre, és válhatnak sikeressé és elégedetté az életben is. A mai digitalizáció iránti igényeknek megfelelően a K&H Csoport - Magyarországon az egyik első vállalatként - bevezette a bemutatkozó videó interjú lehetőségét” – tájékoztatott Végh József, a K&H HR igazgatója.

„Az álláskeresők által beküldött bemutatkozók között ugyan már néhány éve elvétve megjelent a videó CV, mi azonban úgy látjuk, hogy ennek a látványos eszköznek a felvételi folyamat egy másik szakaszában van igazán hatékony szerepe. A mobilalkalmazás segítségével a HR-es kolléga a beküldött önéletrajzok alapján már előzetesen kiválasztott jelölteket hívja meg videós öninterjúra. Így tehát a munkaerő-felvételi folyamatnak az a - gyakran az álláskereső számára is - nehézkes lépése egyszerűsödik le, amikor a személyes találkozó számára próbálnak mindenki számára megfelelő időpontot egyeztetni. A bemutatkozó videó interjú használatával a pályázó az előre megadott néhány interjúkérdésre bárhol, bármikor rögzítheti válaszait okostelefonján, törölheti és újraveheti, amíg teljesen elégedett nem lesz az eredménnyel” - mondta el Végh József.

A bemutatkozó videó interjú készítése jelenleg opcionális, de az első tapasztalatok nagyon ígéretesek és pozitívak: a felvételi folyamat ezzel a technikai újítással a jelöltek, a toborzással foglalkozók és a vezetők számára is lényegesen rugalmasabbá, gyorsabbá és kényelmesebbé vált. Emellett pedig a módszer többoldalú és mélyebb rálátást nyújt a jelölt tapasztalataira, készségeire és tudására, mint ha csak a beküldött önéletrajz állna rendelkezésre.


                                 


A K&H Csoport
Az ország egyik vezető és országosan több mint 4000 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 206 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 2,1 billió forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít rendszeres megrendeléseket és tevékenységet.

Főbb adataink:

K&H Bank
2018. I. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 259 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2981 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 15,1 milliárd forint

K&H Biztosító
2018. I. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS, nem auditált): 12 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS, nem auditált): 170 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS , nem auditált): 1,4 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS, nem auditált): 1,0 milliárd forint